Discrepància benvinguda! Guia pedagògica per al diàleg controvertit a l’aula

Activitat per visibilitzar la primera vaga de dones catalanes i el seu impacte en el sindicalisme i el reconeixement del treball femení.
Idioma: Català

Resum:

Aquesta guia té per objectiu principal aportar eines al professorat per a animar-lo a dinamitzar diàlegs controvertits a l’aula. Neix de la necessitat de conviure en la diversitat de persones, col·lectius i punts de vista que conformen la societat catalana contemporània.

 

Objectius del recurs:

  • Reflexionar sobre riscos i oportunitats d’educar en la controvèrsia.
  • Aportar eines i activitats dissenyades per tractar temes controvertits des d’un context de seguretat i aprenentatge.
  • Apoderar el professorat per treballar temes controvertits a l’aula.
  • Adaptar metodologies i eines d’educació en la controvèrsia d’arreu al propi context.
Competències clau
Competència ciutadana Competència personal, social i d’aprendre a aprendre
Desenvolupament

Recurs autònom

Autoria

Marina Caireta i Célia Barbeito

Entitat impulsora

Escola de Cultura de Pau de la Universitat Autònoma de Barcelona

Contacta’ns per a més informació: info@neuscatala.cat