Diari d’Empatia: Veus de Gaza

Activitat per visibilitzar la primera vaga de dones catalanes i el seu impacte en el sindicalisme i el reconeixement del treball femení.
Idioma: Català

Resum:

La “Diari d’Empatia: Veus de Gaza” és una activitat educativa dissenyada per fomentar l’empatia i la comprensió cap a les persones afectades pel conflicte de Gaza, així com per desenvolupar habilitats d’escriptura reflexiva i expressió personal entre els estudiants de 14 a 16 anys. A través de la creació d’un diari personal, els estudiants investiguen i reflexionen sobre la vida quotidiana dels joves a Gaza, utilitzant recursos com articles, testimonis i documentals. 

Aquesta activitat permet a l’alumnat expressar els seus pensaments i sentiments a través d’escrits creatius com cartes imaginàries, poemes o històries curtes. La iniciativa també inclou moments de compartició i discussió en classe, animant els estudiants a continuar amb l’escriptura com una activitat continuada al llarg del curs. 

L’activitat està dissenyada per realitzar-se en un entorn de suport i respecte, encoratjant els estudiants a processar els seus pensaments i emocions sobre aquest tema complex i desafiant.

Objectius del recurs:

  • Fomentar l’empatia i la comprensió cap a les persones afectades pel conflicte de Gaza.
  • Desenvolupar habilitats d’escriptura reflexiva i expressió personal.
  • Encoratjar la consciència social i la responsabilitat ciutadana entre els joves.
Competències clau

Competència ciutadana

Desenvolupament

Recurs autònom

Autoria

 Intersindical Educació

Entitat impulsora

 Intersindical Educació

Contacta’ns per a més informació: info@neuscatala.cat